Det vet i fan

2010-07-18, kl 10:17:58 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2010

Det vet i fan om det blir mycket till sömn idag, just nu sitter jag här med två små trollungar med feber. Dom är förkylda som fasen båda två, snoriga och har en hemsk hosta. Jadie hostade precis så hon kräkte ner både sig själv mig och Arabelle. Mina stackars små godingar, Jonny säger att han klarar dom själv och det tvivlar jag inte en sekund på men att försöka sova när dom hostar är helt omöjligt. Dels för att dom hostar så högt och dels för att jag får så dåligt samvete som försöker sova istället för att vara med mina små sjuklingar när dom behöver mig. Usch a vi får se hur det blir, lite måste jag sova men vet bara inte hur. Nu ska de små trollen få alvedon så kanske de sover bort lite av febern sen iaf.

Någon som har tips på hur man får bort förkylningar hos barn?


Kommentarer
Från: Jasmine^^

Naaw, vad fin blogg !

Allt bra ?:D

Kramiish^^

2010-07-18, kl 13:15:36
URL: http://brissie.blogg.se/
Från: jennie

honung på en tesked..löser upp slemmet..

2010-07-18, kl 18:41:35
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<