Bläääää

2010-07-07, kl 17:15:30 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Usch vilken jävla dag, jag har nog inte varit vaken mer än 1½timme idag. Har en mensvärk från helvetet och huvudvärk på det, så fort jag gick upp idag la jag mig på soffan och somnade om. Efter ett tag ville Jonny att jag skulle göra något och då gjorde jag som han sa sen somnade jag så fort jag la mig ner igen. Kan man verkligen sova så här mycket? Har ju typ sovit 14timmar nu och är fortfarande trött, funderar på att skita i mina p-piller från och med idag. Har varit trött sen jag började med dom och mensvärk varannan dag är ju inte så jävla roligt. 

Vill förresten passa på att tacka mina idiot grannar som väckte båda barnen i morse när dom sov länge, MAN KAN INTE BORRA MED VANLIG BORR I BETONG! spelar ingen roll hur många gånger ni pausar får att få borren kall ni förstör den. 

I säkert en timme i morse borrade dom tre sekunder pausade tre, sen borrade dom tre igen sen pausade dom tre. Sen helt plötsligt var det borr i tre minuter paus i en minut. Asså fan det är klart man får börja borra tio på morgonen men då ska man fav veta vad man gör med och inte borra i en hel jävla timme.  


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<