Bakvänt

2010-07-04, kl 04:36:24 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Bara sara
Det känns som hela bloggen blir bakvänd eller hur man nu ska säga när jag börjat jobba igen, massa inlägg sent på natten och tidigt på morgonen men inget på dagen. Men ni får stå ut med det nu, ni får dela upp inläggen jag lägger upp på natten över dagen så har ni lite att läsa då och då. Nu ska jag jobba två nätter sen är jag lång ledig och det är verkligen jätte lång ledigt. Tio dagar ska jag gå hemma och muscha så då blir det inlägg över dagen igen. Hoppas ju faktiskt på att bli inringd, känns inte som jag jobbar mycket alls nu, två-tre nätter i veckan. Helst hade jag jobbat varje natt nu så man kunde lägga undan lite pengar och jobbat mindre sen. Typ varje natt över hela sommarn (bortsett från veckan jag är i halmstad då) och sen tre nätter i veckan efter det. Känns iaf som jag behöver jobba mer, inte bara behöver utan vill. Känns så jäkla gött att jobba igen, det är svin kul. Me löv it!
Ska förresten ringa runt till lite andra boenden och kolla om dom behöver vikarier där med, då blir det ju lite mer jobb. Sen undrar jag om någon av mina underbara läsare kan tänkas veta när man måste få in alla papper till csn, börjar ju plugga i augusti men på csn papperna står det att dom vill veta hur mitt schema kommer se ut eller hur dom nu menar men det ska vi ju lägga upp första dagen i skolan så just nu har jag ingen aning. Hittar inget på mina papper från csn heller där det står när det ska in, en jag vill ju inte söka försent vet bara inte hur jag ska göra.

Kommentarer
Från: jennie

Skicka ett mail till csn och fråga ir ring dom..

jag vet att jag skickade in mina papper typ 1mån innan ajg skulel börja plugga för det tar runt 6veckor innan amn får några pengar och dom behöver amn ju till för att köpa böckerna som kommer behövas..

2010-07-04, kl 11:39:44
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/
Från: J

Jag har sökt för ett par veckor sedan via csn.se (börjar 16 aug). De behöver veta skola, hur många poäng, antal veckor, terminstart, terminsavslut m.m men något schema har jag aldrig behövt uppge. Men då studerar jag på komvux... vet inte om de behöver andra uppgifter för andra studieformer.

2010-07-05, kl 08:57:15
Från: J

Glömde säga att det bara tog ett par dagar efter ansökan innan jag fick beslut, kan verkligen rekommendera hemsidan om du har bank-id!

2010-07-05, kl 08:59:37
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Tack för svaret J, tyvär så vet jag itne hur många poäng som jag ska läsa. De poäng som är förskrivana på csn:s papper är mindre än vad jag har missat i och första dagen i skolan ska de se om de kan reducera bort ämnen utefter vad man gjort i arbetslivet. Så jag har ingen aning om poäng eller antal veckor. Termins slut vet jag men jag har ingen aning om jag bara behöver läsa en termin eller kanske två. Jätte knepigt det här och jag fattar knappt hälften :S

2010-07-05, kl 09:10:09
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<