10 Saker ni (kanske) inte visste om mig!

2010-07-16, kl 08:20:16 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Bara sara

♥Jag kan spruta vatten/mjölk mm genom ögonen om jag drar in det i näsan

♥Jag har alltid mått dåligt över min vikt, även när jag vägde 65 kilo tyckte jag att jag var tjock och vägde för mycket

♥Jag är aldeles för lik min pappa och kan inte stå emot att göra dom mest dumma saker bara någon provocerar mig genom att säga att jag inte klarar det

♥Jag älskar att testa nya saker

♥Jag skulle prompt bli boxare i barcelona när jag var liten, inte någon löjlig prinsessa som alla andra tjejer ville

♥Jag var vig som satan en gång i tiden, kunde gå ner i splitt, spagat göra spagathandvolter u name it

♥En sim tränare frågade mig om jag ville börja träna med honom och tävla när jag var och simmade med skolan. Han tyckte jag var jätte duktig och snabb fast att mitt höger ben aldrig hänger med när jag simmar

♥Jag har sedan länge bestämt vad blivande syskon till Arabelle och Jadie ska heta

♥Jag är jävligt trött på allt detta snack om att man borde ha en avdelning för alla barnkläder och inte pojk och flick, för fan hur jobbigt är det att kolla igenom bägge avdelningarna det gör alltid jag

♥Jag är aldeles för kaxig för mitt eget bästa om någon gör/säger något som inte passar (detta har jag fått sota för en väldans massa gånger men tycka aldrig lära mig ändå)


Kommentarer
Från: Millah

genom ögonen? what? haha

2010-07-16, kl 09:05:01
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: Fotograf Jessica

hallå där!

Gud så varmt det är ute. Men tur vi har sol så man kan vara ute sent på kvällen och fotografera.



Njuter du av denna värme?

2010-07-16, kl 09:26:30
URL: http://jessicalillsmeds.se
Från: Linnéa - mamma till Pärla

"Jag kan spruta vatten/mjölk mm genom ögonen om jag drar in det i näsan" haha aldrig hört någon som kunnat, hehe fränt :b

2010-07-16, kl 11:01:51
URL: http://hallojlinnea.blogg.se/
Från: Anna

Haha det var bland det roligaste jag hört, genom ögonen! :)

However över till det jag nu kom hit för. du har vunnit goodiebagen du tävlade om inne hos mig. :) Grattis! :)

Kommentera inne hos mig lämna din adress så jag kan skicka din vinst. Ha en fin dag! Kram Anna

2010-07-16, kl 11:13:56
URL: http://qtee.blogg.se/
Från: Sanna

SV: Ja, det får vi hoppas. Har hört mycket bra om dom den senaste tiden och många verkar gilla dom så kanske är det något som passar mig.



2010-07-16, kl 11:48:48
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<