Sova dags nu

2010-01-21, kl 23:04:37 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Känns som jag måste sova nu i morgon bär det av till försäkringskassan eftersom det fortfarande strular med Jonnys föräldrapenning, hoppas det blir någon ordning på det nu. Tror även snickarn kommer i morgon för han skulle komma i slutet av veckan och helgerna jobbar han ju inte på så han måste ju komma. Sen kanske även Robin kommer så vi kan åka till IKEA och köpa en ny data stol för just nu använder vi en köksstol och det gör förbannat ont i min rumpa efter att jag suttit vid datorn lite för länge. Men nu är det dags att nana för jag har ont i hela kroppen idag och känner mig jääääätte gravid så om jag ska komma upp ur sängen över huvud taget i morgon så måste jag nog lägga mig nu. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<