Öppna förskolan

2010-01-20, kl 21:09:12 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle 2010

Idag följde jag och Arabelle med Jonna och Filippa till öppna förskolan, det var jätte kul men jag har aldrig sett Arabelle så trött innan som hon var när det började närma sig slutet. Mitt under sångstunden känner jag hur hennes lilla huvud trycker sig in i magen på mig och då har hon somnat :) så otroligt söt hon vaknade knappt när vi satte på henne ytterkläderna hon bara låg där. Men efter en powernap på tio min på öppna och i vagnen så bestämde hon sig för att vara vaken sen. När vi kom hem var mamma här och tapetserade igen, nu är det bara jätte lite kvar av hallen sen är det klart (bara sovrummet kvar men det ska inte tas nu). Arabelle lekte med mamma en timme ungefär men sen bestämde hon sig för att sova lite till. Nu på kvällen tog hon ett långt bad och lekte med ankorna så nu är hon trött igen, inte konstigt hon brukar sova länge på dagen men inte idag det var mer spännande att titta på alla andra barnen på öppna. Snart ska jag hoppa i badet med känner att det behövs för mina stackars höfter nu när jag vart iväg och flängt i tre dagar, men det är klart värt det gud va skönt det var att komma ut och träffa lite folk idag helt underbart att inte bara sitta hemma. Nästa vecka ska vi följa med igen bestämde jag och Jonna och då ska även Michelle och Novalie komma :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<