Har fått lite gjort idag

2010-01-13, kl 14:53:06 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Har ringt försäkringskassan angående min och Jonnys föräldrapenning, jag slipper skicka in ny inkomst tjofräs men Jonnys har dom inte ens behandlat än för det har blivit nått fel men dom skulle ta tag i det nu så fort som möjligt. Har även bokat tid för faderskapsbekräftelse så vi får det gjort med, att det ska behöva va så krångligt bara för att man inte är gift. Bovärden ska ta ut båda våra extra garderober eftersom dom inte behövs och ändå är sönder efter mycket tjat fick jag äntligen som jag ville :) Men han kan inte fixa alla små fel som han lovat att göra denna veckan bara för att vi inte hämtat besiktningsprotokollet :S det är ju upp till dom att ge det till honom men men skit samma får väl ringa områdeskontoret igen. Inte kunde han heller sätt upp dom nya brädorna på dörren som kontoret sa för det var ju tydligen inte hans jobb så vi får väl se. Mamma är här nu och pratar med tele2 åt mig :) och mormor och morfar leker med Arabelle. Har ätit mormors goa kötbullar idag, helt underbart har fått mormor mat nu i nästan en hel vecka. Ska väl försöka göra lite mer nytta nu typ torka borden och sånt så jag inte bara latar mig.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<