Mjölk

2010-02-25, kl 01:07:25 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Jadie 2010

Har ju haft det lite struligt med att mjölken inte räckt till men idag släppte allt och helt plötsligt har jag mer mjölk än vad Jadie kan få i sig. Hoppas bara det fortsätter så här, tänker frysa in så jag har hemma om det helt plötsligt skulle ta slut som det gjorde med Arabelle och sen känns det ju onödigt att bara slänga det. Bättre att ta till vara på det så det finns när det behövs. Går runt som på rosa moln här hemma nu allt är bara helt underbart och jag tror inte jag kan bli lyckligare än så här.

Stolta mormor och morfar med dom små prinsessorna


Jadies första bad


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<