Min stackars fot

2010-02-11, kl 23:23:07 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Hade ett litet gruskorn (trodde det var en sticka först) ganska djupt in i foten och det ömmade som fasen emellanåt när jag gick, så idag när mormor var här bad jag henne ta bort det åt mig. Så mormor började gräva runt med en nål i min fot tills jag trodde att jag inte hade någon fot kvar (okej jag överdriver men det gjorde skit ont efter en stund). Utan resultat kan tilläggas, gruskornet satt kvar och jag hade ännu mer ont, sen kom mamma hit och löste allt med lite såpa så nu tror jag allt är borta men istället är jag så jäkla öm efter allt pillandet med nålen att jag inte kan sätta ner hela foten, måste antingen gå på tårna eller på ena sidan av foten. Usch vad synd det är om mig
*snyft*


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<