Full rulle idag

2010-02-10, kl 23:27:27 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle 2010

Michelle och Novalie kom hit idag så tog vi en tripp till a6 för att köpa lite bebiskläder, till min stora besvikelse var det helt utplockat så det blev nästan inga kläder ändå. Efter det var det dags för mig att gå till barnmorskan och medans jag var där inne så följde Arabelle med Michelle in på öppna förskolan. Nästan allt var bra inne hos barnmorskan börjar dock få lite högt blodtryck och eftersom jag har haft huvudvärk nu skulle jag ringa min bm om det blev värre, det var inte så högt så jag behövde va orolig men det kunde va bra att ha lite extra koll om det skulle bli något. Efter barnmorskan gick jag med in till öppna förskolan och kom precis lagom till sångstunden, sen tänkte jag göra hand och fotavtryck i gips på Arabelle men hon blev så sjukt trött så det var bara att åka hem istället så får vi ta det nästa gång. Dom små sötnosarna började dagen på topp och slutade helt utslagna bägge två, slänger med lite bilder av dagen. Själv känner jag mig lite smått döende nu efter allt flängande och min huvudvärk har blivit mycket värre, får väl ringa min bm om det inte gått över i morgon men det beror väl troligtvis på att det varit fullt upp hela dagen. Nehe om man skulle ta och sova nu i morgon jobbar Jonny hel dag så då måste jag upp tidigt när Arabelle vaknar och så kommer mormor och morfar hit, Natti natti.

Dagen börjar bra och bägge sötnosarna är pigga



Efter några timmar var dom dock inte lika pigga och vinkar god natt

På väg hem från öppna förskolan däckar dom bägge två


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<