Förlossningen i bilder

2010-02-24, kl 00:54:03 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Jadie 2010

Än är det inte så illa för jag kunde ligga och skratta och skojja mellan värkarna i mina sexiga sjukhustrosor



Dags för lite lustgas


Vände mig om för att Jadie skulle komma ner den sista biten innan det var dags att krysta



Jadie är ute och pappa Jonny klipper navelsträngen



Fått upp min lilla prinsessa på bröstet



Här inne bodde lilla Jadie



Myser lite i sängen



Lite mys med pappa



Och lite mys med tant Michelle



Sen var det dags att vägas och mätas



och få på sig blöja



och kläder



sen mös vi lite till


Kommentarer
Från: Louise - Mamma till Eddie ♥

ååh, grattis igen :) sv: aa, absolut.. du kan maila mig i helgen eller nåt, så ska jag göra de så fort jag har tid :) kram

2010-02-24, kl 09:27:11
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Från: Lollo

Åh så söt hon är :)

2010-02-24, kl 22:00:10

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<