Åhh jag blir galen

2010-02-12, kl 12:55:03 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Det här är bara inte min dag, just nu vill jag bara krypa ner under täcket och inte komma fram förrens nästa år igen. Min fot gör fortfarande ont, min hals värker satan och jag har hostat mer än vanligt inatt så inte har jag fått sova mina fjuttiga timmar jag brukar få ens. Idag tog det inte mer än 33 försökt till att få igång datorn (ja jag räknade) fan att man ska behöva köpa ny dator när denna bara är strax över året, förbannade jävla media markt som sa hela tiden att det inte var nått fel på den när jag lämnade in den innan garantin gick ut. Ska aldrig mer köpa något där. Och tillslut helvetes förbannade jävla tv400 och kanal5 kan ni inte samarbeta lite eller? Knäppte på Private practice igår kväll på tv400 brukar kolla på det när det inte finns något annat och då visar dom massa skit som påverkar Greys Anatomy utan att det hänt där än, hur fan kan man visa vad som kommer hända i en annan serie innan det ens varit säsongs start på den än??? Usch jag blir så lack nu vet jag precis vad jag har att vänta mig när Greys börjar och jag gillade inte vad jag såg.



Ja jag bara klagar och klagar men idag är helt enkelt ingen bra dag


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<