Väntar på Michlo

2010-12-20, kl 11:35:49 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Känner mig inte alls bra idag, ont i magen och huvudet och så självklart halsbränna from Hell. Kanske till och med lite febrig men det skiter vi i att ta reda på. Självklart fick Jonny jobba hel dag bara för jag inte mår bra, han skulle börjat 15:00 men de ringde och frågade om han inte kunde komma vid elva istället. Vi har ju inte lyxen att kunna tacka nej när det blir så här så det får helt enkelt gå, barnen verkar vara på bra humör idag iaf då går det väl an.

Snart kommer Michelle hit en stund iaf, då får hon ta hand om mig haha. stackarn, tror inte jag är så roligt sällskap när jag känner mig så här men ändå. En liten stund kan hon umgås med mig eftersom Jonny inte kommer hem förrens åtta ikväll.


Kommentarer
Från: Annika - familjebloggen med tävlingar och julkalender

Hörru tjejen!! Släng över din adress i ett mail eller en kommentar.... foooort ;) (jag måste godkänna innan publicering så det är lugnt s)

Tack tack tack för julkortet - gissa om jag vart snopen när brorsan kom in med posten idag o där låg ett julkort från dig o familjen :D Tack!! <3

Kram

2010-12-20, kl 15:34:03
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<