Tjo faderittan

2010-12-12, kl 07:43:15 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, natten gick iaf bra och jag ska snart lägga mig men först måste jag neeerda lite, kan ju inte tillåta Jonny att bli lvl 85 innan mig. Funderar på om man skulle försöka masa sig upp så man hinner träna idag, det beror ju iof på hur ryggen är när det är dags att stiga upp men ändå.

Känner mig otroligt glad idag, vet inte varför men jag känner att allt är så jävla bra just nu. Vi mår bra här hemma, vi har varanda och kärlek det är det som räknas. Jag skiter i om vi skulle bo i en pappkartong jag skulle vara lika lycklig för det, förresten my secret meeting och mitt nattliga äventyr förra veckan var inget märkvärdigt det var bara mitt nya jobb WOHOO! eller nya och nya, är kvar på mitt gamla med så jag har två nu. Timvikarie på båda så det blir lite mer cash i spargrisen, tror visserligen jag får ta mig ett tredje jobb men vad gör det om hundra år.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<