Söta lilla Ingrid

2010-12-07, kl 21:19:39 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Var nere på Willys och köpte lite gott till kvällen, fick bli tacos för att lyxa till det lite extra till filmen. Då springer jag in i min gamla gymnasie lärare Ingrid, brukade springa på henne ofta förr men nu den sista tiden har det inte blivit något ihop springande. Men hon fick mig iaf att sakna gymnasie tiden, inte för att jag var där så mycket som jag behövde men jag gjorde mitt bästa och höll ut så länge jag kunde. Lilla Ingrid som alltid var på bra humör och som alltid hade samma gröna ögonskugga, eller hade var väl fel ord fortfarande har stämmer bättre haha.

Lilla Ingrid var som en liten extra mamma fast i skolan, man kunde alltid prata med henne och hon stöttade och ställde upp, hon och Anna (en annan lärare) var några av de som fick mig att orka när all energi var slut. Det var dom som fick mig att faktiskt gå alla mina tre år istället för att välja en enkla vägen som många klass kamrater gjorde och hoppa av. Så tack lilla Ingrid för att du fanns där med ditt glada humör och din gröna ögonskugga.

Do you love me? Yes i do!


Kommentarer
Från: Anonym

de var inte den lätta vägen att hoppa av för mig men hade ja gått kvar hade jag inte fått min ubildning helt färdig. jag gjorde det som känndes bäst då och det är jagglad över idag

2010-12-08, kl 21:39:39
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

vem?

2010-12-08, kl 22:01:27
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<