Sometimes i just love being a mom

2010-12-19, kl 15:36:29 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Gästerna kommer om 20 minuter och vad gör Arabelle då? Jo hon skiter ner hela sig och sängen, det är lustigt att man lyckas flyga runt så blöjan sätter sig som string precis när man ska göra något. Trollungen sitter i badet nu, sängkläderna och annat ligger i tvättmaskinen och jag är stressad till max. Det slutar nog bra iaf, Arabelle är ju nöjd eftersom hon får bada. Jadie är glad för hon får pilla på mina strumpebyxor och Jonny är glad för att Arabelle skvätte vatten på min vita klänning så allt lyser igenom. Och vet ni vad jag är glad jag med trots att det är total kaos här nu.


Kommentarer
Från: therese

svar: ingen orsak. Hoppas att du har en bra födelsedag trots all kaos! ;)

2010-12-19, kl 21:24:54
URL: http://tsundin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<