Sleep

2010-12-16, kl 09:18:01 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Idag ska jag faktiskt göra ett ärligt försök att sova heeeela dagen, ska försöka att inte gå upp förrens sju ikväll. Vet i fasen om det kommer gå men jag måste försöka iaf, jag jobbar inatt igen och Jonny jobbar i morgon så jag kan inte sova då. Så det bästa jag kan göra är att försöka sova så mycket det bara går idag.

Natten gick förresten bra, min rygg har inte gått av. Det gjorde ont men inget jag inte överlevde, benet vek sig under mig i några sekunder när jag var ute och rökte en gång men inte mer än så. Värre var det på väg till bussen från shell, då trodde jag faktiskt att jag skulle sätta mig rätt på rumpan när benet vek sig och jag trillade ihop. Som tur var fick jag tag på ett staket i sista sekunden, så kan det gå ibland men det är bara att vita ihop.


Kommentarer
Från: Tant Otto

God morgon sömntuta!!!

Tack för trevligt sällskapet i natt...haha ..

Så du jobbar inatt igen..som jag då...tycker att det gick bra..

jag slapp mocka på morgonen men ska snart upp till stallet det är ju ett jäkla busväder ute så hästarna får komma in lite tidigare idag...

Jag vilar en stund efter styrkepasset med mockgrepen!

Kul att ses här ...fint du har det...gulliga busungar du har!

stor KRAM

Hoppas ryggen din slutar spöka snart...

Från: GUEVACCI

Shu, anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-12-16, kl 14:02:30
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<