Sitter och filurar lite

2010-12-29, kl 11:01:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Tror faktiskt att jag och Jonny ska byta rum med Jadie, får inte plats med barnens leksaker annars. Måste ju mäta lite och så där så vi får plats men det tror jag nog, mamman i familjen hade ju en dubbelsäng i det rummet innan vi flyttade in. Jag och Jonny behöver ju inte så mycket plats i sovrummet, bara vi får in sängen och min tv så är jag nöjd. Just nu är hela vardagsrummet och Arabelles rum över belamrat med leksaker och så går det inte ha det, nehepp mäta lite nu då och så får vi se om vi kommer någon vart idag.

Arabelles rum just nu, finns nog lika mycket gånger två i vardagsrummet med.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<