Köpte oss en liten julklapp idag

2010-12-28, kl 21:39:14 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

För presentkorten vi fick av min mormor så köpe vi oss faktiskt en wassermaxx (sodastream men inte lika dyr), tänkte testa den nu ikväll och se hur vattnet blir. Jonnys föräldrar har en sån som fungerar skit bra så det ska nog itne vara några problem, 299kr för denna som är lika bra (iaf om den är som Jonnys föräldrars) istället för att lägga ut 700 mer bara för märkets skull.

Nehe nu ska jag testa min wassermaxx och andas ut lite, barnen har inte varit roliga idag så det blev inte så jätte mycket sömn. Men nu ligger de små odjuren för natten, tyst och skönt helt plötsligt. Förresten jag köpte ett träningskort idag med så nu hoppas jag det blir lite fart på mig igen. Var tvungen till att ta ett kort eftersom det är personligt, blev faktiskt riktigt chockad när tjejen i kassan drar fram en cam och säger jag ska bara ta ett kort. Jippi tänkte jag nyvaken, okammad, osminkad och almänt sunkig men shit the same ingen annan kommer bry sig ändå.


Kommentarer
Från: Madde

Får jag fråga vart man köper denna billigare varianten då? Är också på jakt efter en sån men har tyckt att de är onödigt dyra!

2010-12-28, kl 23:33:42
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Från: Anonym

Vi har också den =) Tycker de blir precis samma som med en soda stream. Va roligt att du kommit igång med träningen, hoppas de går bra. Någon dag kanske vi kan åka tillsammans?

2010-12-29, kl 13:06:25
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<