Jag spenderade natten tillsammans med George Clooney

2010-12-27, kl 16:52:45 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Som vanligt när jag lovar er att presentera några vinnare på bloggen så däckar jag som en liten säl unge på soffan istället, men det var nog mest för att jag inte mådde bra igår som det blev så. Hemma hos Michelle började jag helt plötsligt må jätte illa känna mig varm och almänt dålig, blev lite bättre när Michelle tog hand om mig men ändå. I vilket fall så somnade jag på soffan vid elva tiden igår, vaknade igen vid halv tre och kunde verkligen inte somna om.

Som ni förstår så var inte prio ett att lägga upp vinnarna inatt när jag kämpade med att få sova så jag spenderade natten med George Clooney och cityakuten istället. Somnade ganska lagom till att barnen skulle upp vid nio idag så jag sov till halv fyra ungefär, behövde ju sova idag på dagen iaf eftersom jag jobbar inatt men jag hade ju tänkt stanna uppe några timmar extra och sen sova några timmar extra inte hålla på så här.

Idag tänker jag itne lova er att vinnarna ska upp för så fort jag lovar något så kommer det något annat emellan, nu ska jag leka lite med mina kära barn innan jag behöver ta tag i allt här hemma.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<