Hallå i stugan

2010-12-17, kl 18:15:54 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Mormor och morfar har åkt hem och jag och barnen tittar på vampire diaries, idag har dom varit hur lugna och snälla som helst. Skönt med sånna här dagar för på sista tiden har det varit mycket skrikiga dagar, men det ska ju vara sånna perioder med. Måste ju jämna ut sig det där med mys och skrik.

Om en timme ungefär kommer Jonnys mamma för att "byta av mig" då är det dags att bege sig till jobbet igen, Jonny han hinner inte sluta innan jag börjar så det får bli så här. Har blivit ett gäng sånna dagar nu på sistone men det kommer bli bättre sen, lite tråkigt ändå att inte träffa honom alls idag. Hade ett litet Movie moment och bara låg och tittade på honom medans han sov i morse, min lille man är bara för söt när han sover. I morgon hinner vi iaf träffas även om det inte blir så länge, jag kommer hem vid 20 över 7 skulle jag tippa på sen går Jonny tio minuter senare. Han är hemma igen vid fyra ungefär och lagom till sju-åtta på kvällen tror jag att jag däckar på soffan av sömnbrist.

Vill bara påminna er om tävlingen med PhiFa Design där ni kan vinna ett sett med halsband och armband som avslutas ikväll, det är inte alls många deltagare så det är stor vinst chans. Ikväll vid 23:59 avslutas den så in och tävla nu.

bloglovin


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<