Äntligen

2010-12-17, kl 08:06:39 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Äntligen fungerar det att komma in på bloggen igen, nu blir det natti natti för mig. Underbara mormor kommer hit en stund sen när Jonny jobbar så jag får sova idag med, blir nämligen en natt till på jobbet. Så det får bli sömnlöst i morgon istället, Jonny börjar åtta och slutar tre så efter fyra någon gång i morgon kommer jag att få lägga mig. Vi får väl se om jag bara sitter och svamlar i morgon efter att ha varit vaken så länge, men idag medans jag är på topp så ska ni minsan få en vinnare dragen när jag gått upp.


Kommentarer
Från: Tant Otto

Natti natti Sara ...nu ska jag oxå gå och lägga mig!! sover till halv 3 sen blir det stallet och så hem och ha fredaxmys och Robinsson!!

Idag blir det inte till att vara uppe länge...somnar som en stoc´k efter två jobbnätter!

Kram


Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<