Ändrade planer igen

2010-12-24, kl 22:01:56 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Julklappar

Nu är vi faktiskt hemma och ska sova här, Jonny är förkyld så in i. Jadie med och Arabelle är på god väg att bli lika dålig som dom andra två sjuklingarna, det blir till att ta hand om dom eftersom jag är den enda som inte är döende i förkylning. Ryggen däremot är inte som den ska, speciellt inte efter att jag fick en bagagelucka rätt i ryggen med, den bara föll ner på mig när jag lastade in. Men vad gör det om hundra år...

Nu ska jag försöka packa undan lite julklappar, lovar att ta kort på allt sen vet bara inte vart jag ska få plats med allt och sen har vi ett ställe till att åka på så mer lär det bli. Fick inte ens plats med allt i bilen så mormor får komma i mellandagarna med det vi inte fick med oss.


God Jul



Kommentarer
Från: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-25, kl 22:28:47
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<