Underbart

2010-08-08, kl 14:29:41 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Bye bye fatso

efter en mindre nyttig veckas semester har jag ändå blivit mindre, känner mig stolt som fan även om mina bröst sakta men säkert krymper. Dom hade jag ju gärna behållt! Men jag tänkte ändå till lite på semestern, fikade inte alls lika många gånger som de andra och åt inte fullt så mycket sött. Nokan fick stanna hemma men jag bytte ändå ut ett mål om dagen mot en naturdiet shake istället. (kanske ska tacka magsjukan lite för detta med haha)

Från start

102kg fettklump
127cm mage 
118cm höft
115cm bröst
63cm lår

Nu
100kg fettklump (har inte vägt mig sen förra veckan)
121cm mage
113cm höft
110cm bröst
62cm lår

Det är fem cm mindre sen förra veckan!

Totalt från start
-2kg
-6cm mage
-5cm höft
-5cm bröst
-1cm lår


Kommentarer
Från: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

åh det med noka sket sig för mig.. men nu imorgon tänkte jag börja på allvar, på riktigt =) för det ger verkligen resultat med det..



Jo med mig är det bara bra =) och skönt att höra uti din fot

Kramar

2010-08-08, kl 14:33:38
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: anki

jätte bra ju :)

stolt över dej vännen :)

2010-08-08, kl 15:21:45
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Från: Maria

Vad duktig du är! :)

2010-08-08, kl 20:04:44
URL: http://ia-87.blogspot.com
Från: Egomamma.se

BRA JOBBAT!!! Jag vet inte om jag kommer igång lika bra som dig eftersom jag inte kör med annat än omlagda kostvanor och motion, ingen ersättning av mat etc. Men vi får se. Herregud folk har väl blivit smala på sunda matvanor också, egentligen är ju naturdiet, nutrilett o allt vad det heter bara påhitt som är till för att tjäna pengar på att folk vill försöka snabba på sin bantning.. (intalar jag mig själv eftersom jag är för snål för att köpa sånt, har testat naturdietshakes en gång och hade en kräkning värdig Guinness Rekordbok straxt efteråt..)

2010-08-11, kl 15:06:09
URL: http://egomamma.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<