Sömn är överskattat!

2010-08-22, kl 17:39:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Sömn vad är det? och varför behövs den? Nej nu skojjar jag bara, har sovit en timme idag bara men det är ju mitt eget val. Tänkte köra en sån snabb vända-tillbaka-på-dygnet-nu-direkt, lagade lite mat och kollade på Ironman sen var jag tvungen att sova iaf. Sen barnen föddes flög allt va hette ungdom ur mig, förr kunde jag va vaken två dygn i streck och knappt va påverkad av det men nu kände jag att jag måste bara få lägga mig en stund. Så en hel timme sov jag sen var det dags att ta itu med tvätten, tvättar för fullt just nu men snart är det klart.

Mätte även Jadies och vårt sovrum och det går att ha det precis som jag vill, har tänkt ut en massa projekt till vårt blivande sovrum men det får ju bli senare. Måste tapetsera om vårt nuvarande sovrum först för jag vill inte att Jadie ska behöva sova i vardagsrummet för att vi byter innan, och när jag skriver måste tapetsera så menar jag mamma måste tapetsera. Hon skulle lära mig när hon gjorde köket och vardagsrummet men när jag frågade varför hon gjorde si eller så körde hon ut mig och sa att hon faktiskt kan det där, jag frågade bara för att jag ville veta men eftersom jag inte fick va i närheten av henne under den tiden så är det hon som åker på att tapetsera vårt sovrum med. Surt sa räven men du har dig själv att skylla mamma lilla.

Nehe nu är det dags att gå ner till tvättstugan och planera vidare inför sovrummet.

Min middagsmat, konstigt nog var det bara jag som ville ha. Bläckfisk som är så galet gott!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<