snart bär det av

2010-08-23, kl 20:28:10 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Då var det dags för jobb igen, och inte kunde jag få något gjort innan i alla fall. Men jag och Jonny hade tid för en mysig stund idag och det är inte alltid vi får det när jag jobbar, båda barnen sov samtidigt så jag och Jonny la oss en stund höll om varandra och bara mös. Nu är Mimmi här och hon ksa nog sova här i några nätter, lite surt att jobba flera nätter i strecks då men skit samma vi hinner träffas ändå. Nu ska jag åka ha en bra natt, i morgon presenteras vinnaren i bamba tävlingen för det hinner jag inte just nu.

Såhär kan man ju med äta välling

veckans blogg


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<