Så skönt att vara hemma igen

2010-08-07, kl 21:04:45 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Nu ska jag läsa ikapp allt jag missat under veckan, skönt med bloglovin då. Sen ska jag läsa kommentarer och försöka svara på dom. Har packat upp lite nu men resten får vänta, ska lägga upp lite bilder från semestern ikväll med. Som jag nämnt tidigare så är vår kamera självmordsbenägen så det är inte så mycket kort men iaf, surt att den inte funkar som vi vill. Hoppas ni haft en underbar vecka, nu ska jag läsa ikapp allt.


Kommentarer
Från: HildeM

Hei.



Jeg har lagt en award til deg i bloggen min fordi jeg liker bloggen din så godt :)



Fortsatt god helg!



Klem fra Hilde

2010-08-07, kl 22:57:15
URL: http://hmoholt.blogspot.com/
Från: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

hoppas du har det bra =) kramar

2010-08-08, kl 14:11:59
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<