Rösta på min sko

2010-08-25, kl 00:20:31 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt
Mina designade sko på NELLY.COM

 Eftersom alla andra designar skor så tänkte jag försöka själv, tyckte det här blev riktigt läckert. Har inget hopp om att vinna direkt eftersom jag inte gjorde detta tidigare men vill ni får ni gärna rösta, kul att se bara om någon annan tycker mina skor är lika läckra som jag tycker dom är. För helt ärligt så hade jag velat ha ett par skor som de här.

Tycker du skorna är snygga så klicka på bilden för att rösta


Kommentarer
Från: Emmelist

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

2010-08-25, kl 08:04:05
URL: http://emmelist.blogg.se/
Från: HildeM

Da har du fått min stemme også! Lykke til!



Klem

2010-08-25, kl 10:31:11
URL: http://hmoholt.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<