Och så säger vi att våra män inte håller koll på barnen

2010-08-09, kl 18:07:50 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Lite roligt sådär

Novalie blev ovanligt tyst en stund när jag och Michelle kikade runt lite på datorn och när vi vänder oss om ser vi det här

Novalie hade satt sig i Jadies knä, inte ett knyst sa lill trollet hon bara satt och log hela tiden. Skit glad för att någon ville leka med henne, Novalie klappade henne snällt på huvudet och bara satt där. Det här är nog första gången jag tycker det är bra att Novlaie inte går upp i vikt för sitt gluten (inte illa menat tycker jätte synd om lilla skruttan), Jadie väger redan mer än henne nu och tur är väl det annars hade det kunnat gå illa.


Kommentarer
Från: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Från: Linda- mamma till keven & liten i magen

Hejsan. Du har dina barn också tätt, roligt :)

Men hur tyckte du det gick i början och även går nu? Börjat bli lite orolig då jag ska föda strax eftersom min son fortfarande är så liten, hehe :p

2010-08-09, kl 23:16:15
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<