Mäta och planera lite grann

2010-08-22, kl 07:45:24 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Har suttit och filurat på om jag och Jonny kanske ska byta rum med Jadie, blir nog till att mäta lite och se om det funkar. Vet inte varför men jag bara får lust till det, om det funkar så byter vi rum sen när vårt sovrum som vi har just nu är omtapetserat. Vill mäta nu men det är väl inte så bra att gå in och väcka stackarn, får vänta tills senare.

Funderar på om jag ska hoppa i säng nu på direkten, Jonnys bror ligger och sover här i vardagsrummet och jag vill ju inte väcka honom. Sen ska jag tvätta så in i idag med så därför måste jag upp tidigare än vanligt om jag ska hinna, hoppas bara jag somnar så jag orkar med också. Ledig inatt förresten, det är inte var dag det händer. Men i morgon är det ju dags igen, måste säga att jag längtar nått så förbannat till lönen med. I vanliga fall brukar jag vara halvfärdig med julklappar vid den här tiden men det går inte hndla så mycket när man inga pengar har, det blev ju inte mycket över med bara två föräldrapenningar så nu när man blir rik *host* så är det bäst att passa på. Sen fyller ju älsklingen år i september med så nått måste ju inhandlas till honom med.

Gonatt med er nu då, så hörs vi sen!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<