Jag är en hemsk hemsk människa

2010-08-10, kl 07:40:33 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Jag är övertrött, så in i helvete. Jag bryter ihop och asgarvar för ingenting och på jobbet var jag riktigt hemsk, det kommer en stackars liten nisse och går in genom entre dörren och precis vid oss snubblar han till. Jag håller på att bryta ihop totalt men lyckas hålla mig, men då bara några meter längre bort gör han det igen och då brast det för mig. Jag började skratta helt hejdlöst och Helene och Irene skrattar åt mig, Emma tittar på mig precis som om jag är helt dum i huvudet och det får mig att skratta ännu mer. Det gick inte sluta hur mycket jag än förökte, istället fick jag knappt någon luft för det blev ännu roligare. Hur störd är jag inte? Hoppas bara inte denna lilla nisse fattade att jag skrattade åt honom, och hoppas inte han tror att Irene och Helen skrattade åt honom med. Usch vilken start på dagen, nu tycker han säkert vi i natt personalen är jätte hemska. Han kommer hata oss för all framtid och det är mitt fel, nej fy fan jag måste sova nu kan inte sitta här och uggla.

Sov så gott lilla gumman

Kommentarer
Från: nadinn

hej,jag undrar hur man blir medlem på bloggsvar,jag skulle vara jätte glad vid svar på min fråga..:)

2010-08-10, kl 08:45:15
URL: http://nadinn.blogg.se/
Från: Linda- mamma till keven & liten i magen

Tack, hehe :) 10 månader :) Det är de mellan dina också typ?



Okej.. Min son keven är väldigt mammig och väldigt onöjd för sig själv.. Får bära på honom typ hela tiden eller vara nära honom hela tiden. Lite halv jobbigt :p Sen har han väldiga problem med magen :( Super hård och därmed att han skriker mycket + är gnällig. Därför jag är lite halvt orolig..

Dock är det himla bra då sambon är pappaledig och jag också går hemma. Så det är himla skönt att kunna ha det så.



Ah, men som du säger.. Man anpassar sig nog ganska fort efter situationen :) Var dina/era barn planerade? :)

2010-08-10, kl 09:39:43
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<