Har ni saknat mig?

2010-08-29, kl 08:14:28 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Jag har faktiskt saknat er men kände inte för att sitta och blogga när vi var hos Michelle, då vill man ju umgås. Vi har spelat lite kort ätit gott och bara varit, jätte skönt och mysigt även om det var en ren helvetes natt. Novalie och Jadie skrek om vartannat heeeela natten så det var ju inte direkt mycket sömn, och sen till jobbet på det med. Uff säger jag bara! Vilade lite på dagen iaf och tror jag fick sova en hel timme då även om det var svårt att somna med tre huliganer i huset.

Massa massa onödiga kort har jag tagit med, men helt ärligt så är det dom onödiga korten som är roligast haha. Snart är det väl så dags att lägga sig då, ska bara väcka Michelle först så hon kommer iväg till jobbet. Hon sov här i natt eftersom hon jobbar idag och ändå körde hem oss igår. Senare idag när jag gått upp kommer en ny otroligt bra tävling nu är det börjar bli lite kallt, men först bjuder jag på lite av helgens bilder.

Bildbomb!
På väg till Michelle


Såhär ser man ut efter en hel natt med två skrikande barn

Breakfast time

Alla trollungar leker

Veckans blogg


Kommentarer
Från: Julia

sv. Jaa, kunde inte låta bli att köpa en när jag såg den i affären =)

2010-08-29, kl 19:34:44
URL: http://juwliaz.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<