Grattis Michelle!

2010-08-20, kl 14:25:15 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Nu mina vänner är det så att min underbara Michelle (ja MIN och bara min henne tar ni inte ifrån mig) har fått jobb, på söndag går hon bredvid första dagen och sedan ska ett litet schema pillas ihop till henne. Nu tycker jag att alla mina bloggläsare kikar in hos henne och önskar henne lycka till, ett litet grattis vore på sin plats med. Jag menar ni är ju ändå 250 om dagen som läser här så några grattis ska vi nog få ihop.

Här hittar ni hennes blogg!

Och nej vi har fortfarande inte kommit iväg väntar på att försökrningskassan ksa ringa upp, har väntat i 40min nu och det skulle ta 20 *suck*


Kommentarer
Från: Michelle

Gullig du är du! :) fast jag har ju faktiskt blivit jonnys vän med.. När du sover :D

2010-08-20, kl 23:58:34
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<