Utvilad...eeh nej!

2010-04-04, kl 14:00:37 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj


Vid nio tiden i morse fick jag äntligen blunda en stund för då körde jag upp Jonny, Han väckte mig vid tolv igen och jag höll på att bli galen. Jag har sagt att jag absolut inte vill sova längre än till tolv när jag har haft natten, men det gäller ju fan inte om jag inte lagt mig förrens nio på morgonen. Aja det visst ju inte Jonny han trodde jag ville upp så jag kan sova inatt och det är ju en rätt smart ide. Men jag måste säga att jag är lite smått irriterad på Jonny för enligt mig är det lite hans fel att jag aldrig kom i säng. För när Jadie väl somnade så vaknade ju Arabelle, jag väntade då en liten stund för att se om hon somnade om vilket hon självklart inte gjorde, när jag gick in i hennes rum för att ge henne tutten så fattade jag varför hon vaknade nästan tre timmar tidigare än vanligt och vägrade somna om. Pappa Jonny hade glömt släcka taklampan när han nattade henne igår kväll. Det var ju bara att släcka lampan och se glad ut, Arabelle somnade om ganska fort igen men då hade ju redan Jadie hunnit vakna igen så då var det bara att börja vagga, sjunga, gå osv. Jag fick Jadie att somna ännu en gång och gick och la mig, men innan jag somnade hörde jag Arabelle vakna igen och Jadie ligga coh gny men då bestämde jag mig för att det var Jonnys tur. Nu sitter jag här med världens huvudvärk men har piggnat till rätt bra, ska ta en alvedon nu så ska jag säkert klara denna dagen med haha.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<