Dålig mamma?

2010-04-09, kl 10:13:43 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt




Vad tycker ni mina läsare, är jag en dålig mamma för att jag har med bilder på mina barn i bloggen? Jag är väldigt stolt över mina barn och tar mer än gärna kort på dom och på allt dom gör och visar upp. Inte för att dom är några accessoarer, utan för att jag älskar dom och tycker att det vore väldigt egoistiskt av mig att inte visa er världens sötaste barn ;)
Sen brukar man väl faktiskt bada naken när man är så liten, okej på badhuset har man en badblöja men i vilket fall så är man ju inte påklädd. Jag är 20 år och jag badar också naken i mitt eget badkar tycker det vore konstigt att bada med badkläder på hemma. Någonting säger mig att mina barn inte kommer hata mig för den här bloggen när dom blir större, det är söta barnkort och inget annat. Det vore en helt annan sak om jag la upp bilder på dom utan kläder och man såg hela härligheten men det gör man ju inte. Tycker inlägget ovan var väldigt löjligt, men det kanske bara är jag som tycker det.


Kommentarer
Från: LIllSarah

Tycker inlägget är fruktansvärt löjligt och omoget.

Vad gör det om man visar små söta barnrumpor, jag har inget emot att lägga upp bilder på mig själv naken när jag var liten ..

2010-04-09, kl 15:19:41
Från: Nina

Inget att skämmas för alls. Det är de som kollar och är perversa som borde skämmas...fram för mer söta badbarn!!!!!!

2010-04-11, kl 20:16:21

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<