Typiskt

2010-04-23, kl 20:09:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle 2010

Arabelle kräks aldrig och nu menar jag verkligen aldrig men precis när jag fått på henne klänningen som hon ska ha på dopet så kräks hon rätt ut över den, köttfärsås och spagetti med sin härliga färg.

Skitungen försöker även äta upp tvättsvamparna och vägrar nu mera sitta ner i badet, det är ju så kul nu när hon kan resa sig själv att hon alltid måste stå upp. Ibland undrar jag om hon står och sover med när vi inte ser på natten. Och jätte kul va det ju att skvätta ner mig och Jonny så mycket hon bara kan. Aja det var ju bara att slänga in klänningen i tvätten (fan vilken tur att vi har egen tvättmaskin, hade ju aldrig gått att få en tvätt tid innan dopet) hålla i Arabelle under hela badet och gömma allt som går att tugga på.

Vår numera icke hela tvättsvamp

Arabelle skulle som sagt stå hela tiden

Och jag är ny badad jag med


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<