Tjocka barn

2010-04-23, kl 11:16:48 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Jag satt och funderade lite nu och undrar bara hur en normal människa kan med att säga till någon annan att dom har tjocka barn? Det är inte okej, och jag undrar bara varför? vad tjänar dom på det? Är det så att dom mår bättre om dom får trycka ner någon annan eller vad är det frågan om? Jag är verkligen inte ensam om att få dom här kommentarerna och jag blir så arg varje gång jag ser dom. Det är ett litet barn man pratar om liksom och andra har ingen aning om vad bakom liggande orsaker kan vara. Arabelle tex har alltid varit lite rund och likaså jag det finns ingen speciel anledning till det. Men det finns ju dom barn som har fel på ämnesomsättningen eller är sjuka på annat vis som gör dom runda. Alltid ska man klanka ner på runda människor men hur ofta hör man folk säga usch va smal du är, undrar om folk hade reagerat och kommenterat om Arabelle var underviktig istället eller är det inte lika roligt då? Ne usch för elaka människor som mår så dåligt över sig själva att dom måste klanka ner på andra för att må bra.

Arabelle är inte tjock hon är bara mullig och go precis som hon ska va.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<