Presenter

2010-04-18, kl 21:03:42 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle 2010

Från farmor Yvonne & farfar Björn fick hon strumpor och en mugg(eller a muggen var ju från br-klubben men det är farmor som fixat så hon är med där)


Fastrarna Anna och Åsa och onkel Håkan gav henne en (mördar)kanin som hoppar och piper som fan & en prinsess boll


Och av hela familjen Danilesson ihop fick hon ett dockhus med bla dörrklocka och en knapp så man hör toaletten spola

Av Jonnys moster Milla fick hon en fiffi docka

Av min farmor Inger fick hon tiger gossedjur

Av Jonnys mormor Ella fick hon kläder

Av jonnys farmor Maj-Lis och farfar Carl-Axel fick hon barnkammarboken och ett likadant sett som Jadie fick när hon föddes, så i sommar kan dom va lika söta


Av min mormor Bittan och morfar Roland fick hon en badpool med tak så hon inte bränner sig i solen i sommar

Av morfar Tommy, moster Mimmi, Marlene och Marcus fick hon ett sandlåds kitt och en boll

 
Av mormor Cinna fick hon en fåtölj,utemöbler och en klänning



Av mig och Jonny fick hon två t-shirtar (har visat dom tidigare då jag fick hem dom)



Kommentarer
Från: Ann-Sofie

Var kan man köpa den där badpoolen med tak?:)

2010-04-19, kl 17:31:23
URL: http://annsso.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<