Nu skiter jag i det här

2010-04-25, kl 19:51:27 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt


Har försökt lägga upp bilderna på dop presenterna nu i säkert en timme men nu skiter jag i det här. Mammas internet är ju inte direkt super snabbt så det tar en hel evighet, men i morgon kommer nog vårt internet igång så då lägger jag upp alla bilder på både presenter och från dopet, det tar för lång tid annars när det är så mycket.


Dopet gick i alla fall jätte bra och vi var utvilade och glad efter en absolut dröm natt med Jadie, pluttan somnade vid tio och sov ända till fem somnade snabbt om sen vaknade vi av att klockan ringde vid nio innan Jadie hade gått upp. Helt underbart att få sova så mycket och jag hoppas det fortsätter så här. Både Arabelle och Novalie höll sig lugna under dopet fast dom inte var med framme hos oss, trodde jag aldrig faktiskt fast jag har en känsla av att Arabelle tyckte det var lite tråkigt för hon slocknade rätt fort i mormor Bittans knä. Nu roapar Jadie på mig så det är väl bäst jag går dit.


Kommentarer
Från: cammie

jaaa! haha =) det är en pina ibland men man få härda ut! =) allt bra!?

2010-04-25, kl 20:42:36
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<