Lång dag

2010-04-09, kl 22:57:30 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Det känns som det har varit en lång dag idag för vi har hunnit med rätt mycket, åkte till a6 och köpte födelsedagspresenter till Jonnys syster. Fick med en till present till Arabelle med (kommer bild i morgon orkar inte lägga upp nu) och letade present till Michelle, tyvär kunde jag inte hitta någon som jag kände passade henne så det får bli en dag på stan snart igen. Efter det åkte vi hem till pappa där det bjöds på hem bakad pizza och lite kaffe efter maten. Kollade på så ska det låta och skrattade åt tommy körbergs diarre glasögon som vi kallade dom. Efter det gick vi förbi Tony och Maria, stannade bara utanför en stund och sa hej så vi slapp stå vid busshållplatsen aldeles för länge. Nu är vi hemma och hör och häpna båda barnen sover (peppar peppar ta i trä). Jadie hon bara skriker och skriker och skriker lite till, antingen har hon kolik eller komjölksallergi nått fel är det iaf för så här ont i magen och så här mycket skrik och gaser ska det inte va. Jag lutar lite mer åt komjölksallergi för idag såg jag att hon är helt prickig på magen och halsen med och om jag inte minns fel så har jag nog läst någonstans att man kan få utslag av det med. Ska inte va på bvc förrens den 19:e igen men då ska jag fasen kräva att dom får kolla upp vad det är för det får inte fortsätta så här stackarn har ju så himla ont. Hoppas dom kommer fram till vad det är då. Nehe nu ska jag och älskling slänga på en film och hoppas på att Jadie fortsätter sova det är fan inte varje dag hon somnar (läs aldrig).


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<