Kalas

2010-04-11, kl 11:15:58 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Jaha då ska man på födelsedagskalas idag då, är mindre peppad inför detta kan jag ju tala om. Fan det är så mycket nu alla ska fylla år och massa skit, allt skulle bli lite lättare om Jadie bara kunde sluta skrika då hade man ju orkat alla jäkla kalas utan att va som en zombie hela dagarna. Jag skojjar inte när jag säger att det är skit mycket saker som händer nu.
Idag Kalas för Jonnys syster
Lördag 17/4 Barnkalas
Söndag 18/4 släktkalas
Lördag 24/4 Mammas kalas
Söndag 25/4 Jadies dop
Utöver det här så är det ju dom vanliga bvc besöken med bla. vaccination för Arabelle nästa gång, har fortfarande inte firat Michelle fast hon fyllt år. Och om en vecka blir vårt internet upsagt för vi ska byta men jag kan ge mig fan på att det nya kommer krångla satan i minst två veckor. Sen ska vi klämma in ett dop samtal mitt i smeten med, undrar förresten när det blir det är ju inte lång tid kvar nu. Nej usch i maj ska ja inte göra någonting, då är det min tur att vila. Skö förresten försöka komma ihåg kameran till kalaset sen med.
Här kommer en bild på stora sötnosen när hon nästan ställde sig helt själv


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<