Kalas

2010-04-24, kl 09:46:58 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Idag är det dags för kalas igen och den här gången är det mamma/mormor som ska firas, måste duskca så man är lite fräsh när man kommer dit iaf. Vågar man hoppa in i duschen nu när båda barnen sover igen? Jonny ligger ju och sover och jag vill ju inte att dom ska väcka honom om dom vaknar innan jag är klar. Fast å andra sidan är det väl rätt åt honom, nöten började prata som fan med mig när han skulle ta Jadie inatt. Varför skulle jag vilja prata med honom då? jag ville ju bara sova, tror inte han skulle uppskatta om jag startade värsta disskutionen eller nått när jag går upp på morgonen när det är hans tur att sova. Aja skit samma, ska nog hoppa in i duschen så man är redo sen.


Kommentarer
Från: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack för ditt svar, då vet jag det :). Nu har jag börjat blogga igen så du är välkommen tillbaka till bloggen! :D.



Ska sedan lägga upp en magic trick som jag har gjort, så missa inte det ;). Förresten, trevlig helg :)

2010-04-24, kl 12:44:42
URL: http://ferhat.blogg.se/
Från: Sandra-TvillingMamma

Vi vill ha William som tilltals namn. Och vill folk kalla honom för Liam så är det okej eftersom det ändå är ett smeknamn från William :)



Kommer nog själv kalla honom Liam emellanåt:)

2010-04-24, kl 20:45:43
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<