I can sleep when im dead

2010-04-04, kl 06:51:22 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2010

Men jag skulle behöva få sova lite nu med, har precis fått lilla godis att somna men nu har stora godis vaknat istället. *Suck* klockan är kvart i sju och jag har inte sovit en blund, Jonny har sovit skit dåligt inatt med så jag vågar inte väcka honom riktigt än (min lille man har morgon humör så det räcker och blir över ändå). Men snart så han får sova en timme eller två till sen måste jag lägga mig en stund. Hoppas hoppas hoppas att Arabelle somnar om igen.








Hann inte ens skriva klart så vaknade jadie igen, gud vilken rolig dag det kommer bli.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<