Hemma från mamma

2010-04-24, kl 21:38:25 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj

Nu har vi kommit hem från mamma igen, vi bestämde oss för att stanna och kolla på hockey tillsammans med mamma, mormor och morfar. Helt ärligt vet jag inte vad som var mest spännande matchen eller mormor och morfar haha, mormor gapar för full hals: Jaaaaaaaaaaaaa, Neeeeeeeeeeeeeej, va fan blås då, Jääävla domare mm. mm. och morfar sitter och gapar bredvid: Men bittan sluta nu, va tyst nu, du skrämmer livet ur barnen, lugna ner dig mm. Helt plötsligt ill vrålar morfar Jaaa satte dom den? och alla börjar skratta för det var ju bara reprisen på målet dom gjort tidigare haha. I vilket fall så var det ett jäkla liv hemma hos mamma men värst var nog ändå när HV vann har aldrig hört min mormor tjoa så högt och dansade gjorde hon till och med och höll på att klämma sönder morfars hörapparat när hon kramade honom, ja det var en syn man aldrig glömmer iaf. Arabelle fick förresten en present av mina kusiner idag en typ bobbycar liknande men inte samma. Och jag tror att min kusin kan va aningen svartsjuk på att min mamma leker så mycket med Arabelle för helt plötsligt går hon fram till mamma och säger: Jag vet att Arabelle är liten men jag kom faktiskt först glöm inte bort det, men jag tycker också om henne så hon ska få ett paket. Haha så gullig är hon den lilla piluttan.

Tänkte börja med dagens outfit på vad barnen har på sig skulle det upskattas? verkar ju rätt poppis på alla andra mamma bloggar iaf.

Här kommer lite bilder från dagen
Arabelle öppnar sitt paket

Sen åker hon på sin fina nya bil

Mamma och mormor

Lite mormor, morbror Micke och kusin Nellie, Arabelle och lite Jonny


Arabelle och Jonny

Kusin Melvin och Nina

Arabelle sötnosen leker med en ballong

Sen tog hon en liten promenad

Skruttan var så söt i sina kläder idag och kolla vilka sockersöta skor, dom var mina en gång i tiden

Jadie var ju tvungen att ha sin HV71 napp idag eftersom dom vann


Kommentarer
Från: Anonym

Världen är liten =)



Jag har vatt Nellies "fröken" på hennes dagis =).

Är det du som är kusin med henne och Melvin?



Kram!

2010-04-25, kl 17:38:27

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<