Filmfantaster javisst

2010-04-07, kl 00:39:16 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Shopaholic

Märks det att jag och Jonny älskar att mysa framför en bra film eller?

För tre veckor sen fick vi hem:
Twilight
The uninvited
The dark is rising/Eragon
(dubbelfilm)
Max Payne/Hitman (dubbelfilm)
Lucky number slevin
Death sentence
The happening
The pick of destiny
Rec
The mist

Sen när vi hade kollat på dom så var det dags att köpa nya så förra veckan fick vi hem:
Fuhrerns elite
Coraline
Fight club
Saving private Ryan
Queen of the damned
John Tucker must die
New moon
Guldkompassen
The hangover

Sen hade vi ju sett klart dom med så idag fick vi hem:
Boondock Saints 2
Another cinderella story
Righteous kill
Knocked up/Liar Liar
(dubbelfilm)
Four brothers
The prestige
urban legend/urban legends final cut
(dubbelfilm)
Family guy blue harvest/Family guy something something something darkside (dubbelfilm)

Så nu har vi lite filmer att kolla på igen, ikväll har vi kollat på Boondock saints 2 All saints day. Riktigt bra faktiskt men jag tycker ettan va snäppet bättre. Så som filmen slutade så förväntar jag mig en trea nu och håller på att längta ihjäl mig efter den.


Kommentarer
Från: Beatrice (mamma till Devin)

Shit vad filmer! :P

2010-04-07, kl 09:54:52
URL: http://beabus87.blogg.se/
Från: Michelle

Urban legends är inte det den när massa ungdomar campar i en läskig skog?

2010-04-07, kl 20:37:02
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Från: Sandra - Sebastian&Kaspers mamma

haha shit =P

2010-04-08, kl 10:32:15
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<