Ensamma igen

2010-04-23, kl 18:59:13 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Nyss var pappa här och hämtade Mimmi och Sandy så nu är det tomt här igen, och ingen lång promenad hann vi med heller bara några kortisar och några lite halv långa för när det var dags för långpromenad hade jag somnat. Så himla dumt av mig att somna jätte skönt men dumt, hur ska jag nu kunna sova inatt? Arabelle sitter och leker med sin princess boll nu, eftersom jag är ett sånt jävla geni så lagade jag den med ett hello kitty plåster. Jag vet lite fattigt men det var en av favorit bollarna hon fick i present så jag ville inte slänga den och alla som känner mig vet att mitt motto är: Silvertejp löser allt, eller som i detta fall Hello kitty plåster. Det är lustigt vad mycket man kan laga med plåster, när lag lapparna tog slut lagade jag hjulet på den gamla vagnen med ett häl plåster och det höll fan så mycket längre än vad det gjorde med lag lappar. Men nog om plåster, tejp och laglappar nu ska Arabelle bada men först ska vi testa klänningen hon ska ha på Jadies dop.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<