Dopsamtal

2010-04-22, kl 13:55:09 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Idag var det dags för dopsamtal så vi kan bestämma psalmer och sånt tills på söndag. Är jag tråkig om jag tar samma som på Arabelles dop? tycker dom är fina och passar på ett dop. Nehe om man skulle ta och göra lite kaffe innan prästen Per kommer.

Moster Mimmi och Arabelle på hennes dop

När Arabelle döptes var jag rödhårig, kanske dags att fixa någon rolig färg snart igen. Men lika bra att vänta tills efter dopet så inte mamma och mormor får frispel på mig.


Kommentarer
Från: Linda - mamma till Lovina

Hej!



Har en tävling i min blogg som jag tror att du skulle gilla:



http://lindet.blogg.se/2010/april/vinn-varmedjur-fran-ljuskraft.html



Om jag redan tipsat så ber jag om ursäkt för tjatet;)



Ha en fin dag !



Kram Lindet

2010-04-22, kl 16:30:20
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<