Dålig uppdatering

2010-04-21, kl 21:30:32 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Förlåt för dålig uppdatering men vi har inget internet just nu, får tillbaka det som tidigast på måndag men som tur är får jag låna mammas dongel tills dess. Idag har vi hunnit med att åka till öppna förskolan och hämtat Arabelles salvor på apoteket. Shit asså helt luspank är man nu igen för det gick på 309kr men det är det värt om hennes utslag försvinner av det. Fick ett paket idag med, det var liberos startväska som kom med posten. Tycker det var himla gulligt av dom att skicka hem en eftersom dom inte har sånna på Ryhov här. Nehe nu är det dags för lillsnurpan att äta men jag lovar att uppdatera mer senare ikväll.

Liberos startväska


Kommentarer
Från: Sandra-Sebastian&Kaspers mamma

åhh=D den vill ja me ha, hur får man den =P?

2010-04-21, kl 21:45:48
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Carro

hoppas du har fått svar på dina frågor anngående pluggandet, men jag ville bara berätta att jag pluggar oxå nu under min mamma ledighet och jag hade kunnat få csnlån osv och d va absolut inga problem när jag ville plugga nu när jag är mamma ledig..



fin blogg du har.. :)

har du gjort den själv? :)

mvh Carro

2010-04-21, kl 22:20:11
URL: http://minakidz.blogg.se/
Från: Anonym

Ja hur får man den väskan?

2010-04-21, kl 23:23:40
URL: http://mammaapappaabaarn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<