Shoppat :)

2009-10-29, kl 23:30:01 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Handlade för nästan 800 på H&M idag, kan hitta hur mkt som helst där. Det är nästan så jag har lust att shoppa lite till i morgon mkt fint på rean... men men jag kan inte slösa upp alla våra pengar på saker till Arabelle och mig (mest Arabelle), Har precis kommit upp från ett varmt bad nu, det har nog aldrig varit så skönt att bada innan har haft så sjukt ont i magen igen men jag orkar verkligen inte åka in bara för att bli hemskickad igen :S

Förlåt förlåt förlåt för att jag somnade Michelle men jag var helt slut och när krampen började komma med blev det bara för mkt :'( men jag lovar att hålla mig vaken ända tills du åker nästa gång ;P föresten så skulle vi bada i veckan va? ska bli kul att se Novalie på badet, Arabelle trivdes som fisken i vattnet när vi var där haha


Kommentarer
Från: Michelle

Hum vet inte hur det blir med det.. beror på det här med grisen och chicko och hela kittet. Ska han va hemma så får jag väl hålla mig hemma med så det inte blir som sist

2009-11-02, kl 21:50:20

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<