Trött

2009-11-22, kl 00:41:28 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Ska nog snart gå och nana tror jag, börjar bli riktigt trött nu. Jessie och Johan åkte hem för en liten stund sen men Andreas är kvar  och dricker kaffe med Jonny. Vi kollade på The Unborn ikväll igen, den e fan bra asså. Jag och Jessie tog en liten sväng till ica Maxi innan och jag hittade precis en sån overall som jag ville ha till Arabelle och den kostade bara 179kr, på h&m kostar dom typ 250-350 så det var ett riktigt klipp :) är inte så nöjd med den vi har nu för Arabelle kan inte röra sig så bra i den så nu kan hon flaxa runt hur mkt hon vill i den nya. Andreas han har varit riktigt huslig av sig idag, han stod och bakade bullar innan när Jonny ringde och frågade om han ville komma förbi, det trodde jag faktiskt inte om honom haha det hade vart en syn att få se det faktiskt. Aja ska väl ta ett natta bloss och krypa ner sen så kan pojkarna sitta kvar i köket och ha syjunta hur länge dom vill.

Här är en bild på overallen(stavning?)


Arabelle är jätte duktig nu kan hon sätta in nappen helt själv i munnen och den kommer alltid på rätt håll, men ibland blir det lite knasigt ändå även om det är rätt del i munnen


Kommentarer
Från: yezzika

overallen är perfa :)

2009-11-23, kl 08:56:31
URL: http://metrobloggen.se/yezzika

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<